Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 4
im. księdza Jerzego Popiełuszki w Piotrkowie Trybunalskim

Wycieczka do Łodzi

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 1 =
Link
Pod koniec roku szkolnego 2016/2017 grupa fryzjerska z klasy IITF pojechała na wycieczkę do Łodzi, której główną atrakcją miała być wizyta w profesjonalnym gabinecie trychologicznym.
Tętniące niesamowitą energią miasto z ulicami zalanymi słońcem sprawiło, że dopisywały nam humory a atmosfera była wspaniała. Najpierw zwiedzałyśmy dworzec Łódź Fabryczna i podziwiałyśmy jego industrialną zabudowę. Kolejnym punktem na naszej mapie atrakcji był spacer ulicą Piotrkowską i świetne lody u Wasiaków. Po drodze minęłyśmy Ławeczkę Tuwima i mnóstwo pięknych, secesyjnych kamienic, woonerfów oraz łódzką Aleję Gwiazd. Niesamowite wrażenie wywarła na nas OFF Piotrkowska – ulubione miejsce łódzkich artystów, pełne przytulnych kafejek,  księgarni, pracowni mody i designu a także klubów muzycznych. Na terenie dawnej fabryki Franciszka Ramischa miałyśmy okazję zwiedzić Barber Shop – największy i najbardziej stylowy salon barberski. Potem jeszcze Muzeum Białej Fabryki – dawne imperium Franciszka Geyera - by udać się wreszcie do gabinetu trychologicznego Pani Marthy Orthis. W gabinecie znanej łódzkiej trycholog dowiedziałyśmy się na czym polega jej praca, oraz mogłyśmy bliżej się przyjrzeć profesjonalnej aparaturze. W końcu pełne wrażeń wróciłyśmy na łódzki deptak, by skosztować łódzkich potraw.
      Wycieczka minęła szybko i przypomniała nam o tym, że w szkole oprócz nauki ważne są wzajemne, dobre relacje. Poczułyśmy, że jesteśmy fajną, zgraną grupą, która lubi wspólnie spędzać czas.  Spojrzałyśmy również z innej, szerszej perspektywy na zawód fryzjera – dowiedziałyśmy się, że po zakończeniu technikum możemy dalej kształcić się w tym kierunku i zostać dyplomowanym trychologiem.
      Podróże zawsze są wspaniałą okazją do doświadczania nowych rzeczy, dają niesamowitą energię i inspirują do odkrywania własnych marzeń.
Dziękujemy Pani Marcie Orhis za miłe i inspirujące spotkanie w gabinecie trychologicznym.